سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان قم

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد نخبگان استان، سید سعید رضا منتظری به عنوان سرپرست جدید این بنیاد معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد نخبگان استان، با حضور مسئولان بنیاد ملی نخبگان کشور و مسئولان استانی برگزار شد. 

در این مراسم سید سعید رضا منتظری به عنوان سرپرست جدید این بنیاد معرفی و از خدمات محمد حسین ظریفیان قدردانی شد. 

میثم شهبازی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان کشور در این مراسم تصریح کرد: رویکرد جدید بنیاد نخبگان مبتنی بر تحول گرایی، اثرگذاری، امیدآفرینی و شناسایی فعال است و رابطه بنیاد نخبگان با جامعه نخبگانی نباید رابطه یکطرفه امدادی باشد.

احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار قم هم با بیان اینکه نخبگان ابزار مهم قدرت و اقتدار علمی کشور هستند افزود: تاکتیک دشمن آن است که می‌کوشد دانشگاه‌ها و نخبگان کشور در ارتقای شاخص‌های پیشرفت کشور، اثرگذار نباشند و منفعل و ناامید باشند.

سید سعید رضا منتظری سپرست بنیاد نخبگان استان در این مراسم ایجاد اشتغال برای نخبگان را از اهداف مهم خود خواند و از تلاش برای افزایش شمول دایره نخبگانی بویژه در حوزه علوم انسانی خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، قم می‌تواند به قطب نخبگان حوزه علوم انسانی تبدیل شود.

گفتنی است سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان قم، عضو هیات علمی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و دارای ۵۰ مقاله داخلی و خارجی و ۱۰ کتاب تالیفی و ترجمه است.

مسئول نظارت و ارزیابی بر پژوهشگاه‌های استان، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی، مدیر عامل بنیاد خیرین و حامیان پردیس و مدیرگروه فلسفه دین و ادیان پردیس فارابی از جمله سوابق اجرایی سید سعید رضا منتظری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.