سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی طرح تولید فروسیلیکومنگنز در لرستان آغاز شد

عملیات اجرایی طرح تولید فروسیلیکومنگنز با سرمایه‌گذاری خارجی پنج هزار میلیارد ریال همزمان با عید سعید قربان در منطقه ویژه اقتصادی لرستان آغاز شد.

 به مناسبت دهه تولید و تجارت، طرح تولید فروسیلیکومنگنز با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۱۱۵ نفر در زمینی به مساحت ۱۲هزار متر مربع در فاز توسعه منطقه ویژه اقتصادی لرستان روز پنجشنبه کلنگ‌زنی شد.

حجم سرمایه گذاری ارزی این طرح اقتصادی در فاز نخست، ۴/۸ میلیون دلار و سرمایه گذاری ریالی آن ۵۷ میلیارد تومان و ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن بوده که قرار است ظرف ۱۴ الی ۱۵ ماه آینده به بهره برداری برسد.

محصول نهایی این پروژه تولید فروسیلیکو منگنز است، این ماده که در کارخانجات و صنایع ذوب آهن کاربرد زیادی دارد در حال حاضر از کشور‌های آفریقایی و ترکیه وارد کشور می‌شود و با این سرمایه گذاری تقریباً حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد از نیاز داخلی تامین خواهد شد.

در آغاز عملیات اجرایی طرح فروسیلیکو منگنز استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان و جمعی از مسوولین استانی حضور داشتند.

 

برچسب ها: اشتغالزایی ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.