سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی عید قربان در زاهدان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان محدودیت‌های ترافیکی مراسم عید سعید قربان را در شهر زاهدان اعلام کرد.

سرهنگ محمدعلی بزی  ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان اظهارکرد: در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم نماز عید سعید قربان، محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی در مسیر‌های منتهی به محل‌های برپایی نماز شهروندان اهل سنت و اهل تشیع از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و این محدودیت‌ها تا پایان نماز و روانسازی کامل ترافیک ادامه خواهد داشت.

وی در تشریح محدودیت‌های در نظرگرفته شده برای مسیر‌های منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید قربان شهروندان اهل تشیع، افزود: در مسیر رفت هیچ گونه محدودیتی نیست، ولی در مسیر برگشت از بزرگراه خلیج فارس مقابل بیمارستان امام علی (ع) به سمت میدان دکتر حسابی به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین در خیابان بزرگمهر از تقاطع پرستار تا تقاطع دانشجو، خیابان پرستار از پارکینگ تا پل زیر گذر به سمت شهرک غدیر عبور و مرور خودرو‌ها به صورت یک طرفه است.

به گفته وی؛ در مسیر برگشت از ضلع جنوبی مجتمع یاس تا میدان پرستار نیز محدودیت خروج خواهیم داشت.

سرهنگ بزی به تشریح محدودیت‌های ترافیکی مسیر‌های منتهی به محل برپایی نماز شهروندان اهل سنت پرداخت و اظهارکرد: در مسیر رفت هیچ گونه محدودیتی برای تردد خودرو‌ها نداریم، ولی در مسیر برگشت از سمت غدیر شهر به سمت میدان پرستار و از میدان پرستار به سمت میدان امام رضا (ع) در طول بلوار بهداشت و همچنین میدان ترمینال از کمربندی به سمت تقاطع امام سرداران شهید محدودیت تردد خودرو‌ها به صورت یک طرفه اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهار پارکینگ برای خودرو‌های نمازگزارن در نظر گرفته شده از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در اجرای مقررات داشته و برای جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی خودرو‌های خود را در پارکینگ‌های در نظر گرفته شده به شرح ذیل پارک کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: چهار پارکینگ در نظر گرفته شده را واقع در بزرگراه خلیج فارس ابتدای پرستار، انتهای خیابان بزرگمهر، خیابان پرستار جنب مصلی المهدی و پارکینگ شماره چهار را سمت شهرک غدیر اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.