سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت گندم در لرستان+فیلم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: پیش بینی بر این است که ۳۴۵ هزار تن گندم برداشت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: در بخش جهش تولید در دیمزار‌ها با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهش و افزایش تولید به منصه ظهور رسید به گونه‌ای که در این اراضی نسبت به مزارع غیر طرح، در هر هکتار ۲۰۰ کیلوگرم افزایش تولید داشتیم.

شاهرخی، ادامه داد: در سال گذشته در راستای همین طرح جهش تولید در دیمزار‌ها ۷۰ دستگاه و ادوات کشاورزی خریداری و جذب شد و امسال توانستیم ۲۲۴ دستگاه شامل دنباله بند و کشت کار را جذب و واگذار کنیم.

او عنوان کرد: هر چه به سمت کشاورزی مدرن پیش برویم ادوات و تجهیزات باعث بهره وری بیشتر در بخش کشاورزی می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به پیش بینی صورت گرفته برای برداشت گندم، اظهار کرد: سال گذشته بالغ بر ۲۷۰ هزار تن گندم در سطح استان برداشت شده است.

شاهرخی، افزود: با توجه به بارش‌های اخیر و اقدامات سازمان جهاد کشاورزی لرستان در فصل کاشت و داشت، پیش بینی بر این است که ۳۴۵ هزار تن گندم برداشت شود.

برچسب ها: گندم ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
باجلان
۱۹:۵۱ ۲۳ تير ۱۴۰۲
خیانت دولت در خرید گندم .....هر مقدار واسه گندم هزینه کردم همان مقدار هم نصیبم شد یعنی ضرر.....پول تراکتور کمباین کامیون و هزینه کشت که نگو و نپرس...تمام ضرر.نه ماه چشمان به آسمان آخرش چی....
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۳ تير ۱۴۰۲
اگر دولت گندم را به قیمت واقعی از کشاورز خریداری کند،نانوایی هم به قیمت واقعی نان را به مردم دهد و کسانی که می خواهند نان یارانه ای بگیرند ما تفاوت آن از مبلغ نقدی یارانه آنها کسر گردد، آنگاه کشاورز بدون اینکه ما بگوییم، بیشتر تولید می کند، ضرر نمی کند،نان با کیفیت پخت می شود،ضایعات نان کم می شود و مردم ،کشاورز ، نانوا،همه احساس رضایت خواهند کرد.