سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۷ مقام برتر در دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی

گروه‌های سرود استان چهارمحال و بختیاری ۷ مقام برتر دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی را از ان خود کردند.

به نقل از بنیاد بین‌المللی فرهنگ هنری امام رضا (علیه السلام)؛ در بخش متوسطه اول پسران دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی، مقام اول به گروه نسیم صبا از شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری رسید.

هئیت داوران این رخداد هنری، در بخش متوسطه دوم پسران نیز به گروه سرود نسیم صبا از شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری مشترکاً مقام دوم را داد.

 در بخش متوسطه دوم دختران هم مقام دوم به گروه سرود مدرسه الزهرا(س) از شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری رسید و در این بخش گروه سرود دبیرستان الزهرا(س) از شهرستان خانمیرزا استان چهارمحال و بختیاری هم شایسته تقدیر شد.

همچنین در بخش ابتدایی این جشنواره گروه سرود مدرسه امید از شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری به مقام دوم دست یافت.

در بخش متوسطه اول دختران هم مقام سومی مشترک به گروه سرود مدرسه مرضیه از شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری اعطا شد.

در بخش ابتدایی دختران نیز مقام اول به گروه سرود مدرسه حضرت زینب(س) پردنجان از استان چهارمحال و بختیاری تعلق گرفت.

مربیان و سرپرستان گروه های سرود چهارمحال و بختیاری در این جشنواره آقایان مهران طهماسبی، مهدی نظری، دکتر روح الله شهبازی بودند.

گفتنی است؛ در مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی ، ۲۲ گروه سرود دختر و پسر از استان‌های مختلف کشور در دو بخش متوسطه اول و متوسطه دوم به مدت ۳ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با هم به رقابت پرداختند.

این جشنواره در سه بخش رقابتی، همگانی غیرحضوری (اجرای گروهی دانش آموزان در فضای مدرسه) و اجراهای پاتوقی (میدانی و خیابانی در نقاط مختلف شهر) برگزار شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.