سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت بیش از ۳۰ میلیارد وام با کارمزد پایین به وسیله جعل اسناد

با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان افرادی که با شناسایی کارمندان و افراد دارای فیش حقوقی، مدارک آن‌ها را دریافت و با جعل اسناد اقدام به دریافت بیش از ۳۰ میلیارد ریال وام با بهره پایین کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ حسنعلی پارسافر، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده اخذ تسهیلات غیر مجاز به پلیس امنیت اقتصادی استان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حکایت از این داشت که کلاهبرداران با شناسایی افراد دارای فیش حقوقی با چرب زبانی به آنها وعده دریافت وام با بهره پایین داده و با دریافت مدارک آن ها نسبت به جعل آن اقدام کرده و از این طریق اقدام به اخذ ۳۵ فقره وام از یکی از بانکوها در استان البرز و تهران کرده اند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی گسترده ۷ متهم در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

او گفت: متهمان دستگیر شده در اعترافات خود به کلاهبرداری از طریق جعل اسناد و دریافت تسهیلات بانکی اعتراف کردند.

سرهنگ پارسافر با بیان اینکه تاکنون ۲۸ نفر از دریافت کنندگان تسهیلات شناسایی شده‌اند، گفت: این افراد بدون اطلاع از کم و کیف نحوه دریافت و پرداخت تسهیلات، توسط متهمان پرونده مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز گفت: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.