سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۶۱ وسیله بازی غیر استاندارد در خرم آباد

مدیرکل استاندارد لرستان از پلمب ۶۱ وسیله بازی غیر استاندارد در مراکز بازی شهر خرم‌آباد خبر داد.

 در نشست شهرداران، بازرسان، نمایندگان اداره کل استاندارد و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد وضعیت استاندارد وسایل بازی بوستان‌های استان مورد بررسی قرار گرفت. 
 
مدیر کل استانداردلرستان گفت: با توجه به مکاتبات مستمر و پیگیری‌های اداره‌کل استاندارد لرستان در خصوص شرایط نامطلوب وضعیت استانداردسازی وسایل بازی سطح استان و با هماهنگی دادستان مرکز لرستان،۶۱ وسیله بازی که در مالکیت بخش خصوصی بود پلمب شد.

وحید والیزاده مرادی افزود: اتمام اعتبار مجوز استاندارد و اقدام نکردن مالکان و یا بهره‌برداران آن‌ها برای تمدید مجدد گواهی استاندارد علت پلمب این تجهیزات بود.

والی‌زاده مرادی همچنین گفت: تمام وسایل بازی مستقر در تمام بوستان‌های سطح شهر خرم‌آباد که به صورت رایگان در اختیار مردم است به صورت ۱۰۰ درصد غیراستاندارد هستند و گزارش بازرسی و تحلیلی از این وسایل جهت جمع‌آوری برای شهرداری خرم‌آباد ارسال شده و انتظار می‌رود شهرداری‌ها در اسرع وقت نسبت به استانداردسازی این وسایل بازی اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و افزایش تقاضا برای استفاده از مجموعه‌های تفریحی توسط کودکان و نوجوانان، بازرسی و بررسی وضعیت ایمنی و تأییدیه استاندارد وسایل بازی مستقر در شهربازی‌ها، پارک‌ها و زمین‌های بازی سطح استان، در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان نیز گفت: شهرداران هم در زمان انعقاد قرارد داد و هم در زمان بهره برداری از وسایل بازی در استان باید با اداره استاندارد هماهنگ باشند و نظر مکتوب آن‌ها را اخذ کنند.

داریوش شاهون وند افزود: همچنین بازرسان اداره استاندارد باید با بررسی دقیق وسایل بازی پیش از بهره برداری زمینه بروز حوادث احتمالی را کاهش دهند.

برچسب ها: شهربازی ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.