سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان زائران پیاده اربعین وارد تربت‌حیدریه شد

کاروان  پیاده انصارالحسین( ع) عصر روز سه‌شنبه وارد شهر رباط سنگ، مرکز جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه شده و مورد استقبال مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت(ع) این شهر قرار گرفتند.

مسوول کاروان پیاده حرم تا حرم در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: کاروان پیاده مشهد - کربلا به استعداد ۲۰۰ نفر، با عنوان بیست و دومین کاروان پیاده انصارالحسین (ع) حرکت خود را، جمعه هفته گذشته از مشهد به سمت کربلای معلا آغاز کردند.

کرمعلی حقیرپور افزود: کاروان مسیر ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتری مشهد تا کربلا را، در مدت ۷۲ روز طی خواهند کرد تا در آیین معنوی اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) حضور داشته باشند.

وی گفت: اعضای کاروان پیاده انصارالحسین (ع) خراسان رضوی در مسیر خود از شهر‌های تربت‌حیدریه، بجستان، فردوس، طبس، خورو بیابانک، نائین، ورزنه، شهرضا، دهاقان، بروجن، لردگان، ایذه، اهواز و خرمشهر عبور کرده و بعد انجام تشریفات قانونی معمول از، مرز شلمچه وارد خاک عراق خواهند شد و به اقیانوس زایران پیاده امام حسین (ع) در کشور عراق می‌پیوندند.

حقیرپور افزود: اعضای کاروان تا پایان ماه صفر در عراق اقامت خواهند داشت و پس از زیارت عتبات عالیات در کربلا، نجف و کاظمین، در صورت امکان به زیارت امامین عسکرییین در سامرا خواهند رفت و سایر اماکن مذهبی عراق و از جمله مسجد کوفه را نیز زیارت خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.