سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعت فولاد نقش بسزایی در رونق اشتغال و تولید دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای این سازمان در استان، نسبت به سرمایه‌گذاری‌های جدید هم‌اندیشی و مذاکره کرد.

غلامعلی حیدری در این نشست گفت: صنعت فولاد نقش بسزایی در رونق اشتغال و تولید دارد و از آنجاکه این استان از نرخ بالای بیکاری رنج می‌برد می‌طلبد بیش از گذشته در این استان در حوزه صنعت فولاد سرمایه‌گذاری شود.

وی ادامه داد: نگاه عدالت‌محورانه دولت سیزدهم و رویکرد توزیع منابع با اولویت مناطق محروم فرصت خوبی را در اختیار استان قرار داده تا بتواند محرومیت‌های گذشته را تا حدی جبران و زمینه رشد و توسعه استان را تسهیل کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت تسریع در طرح‌های توسعه‌ای فولاد سفیددشت تاکید کرد و گفت: ایمیدرو متعهد شده تا چند طرح توسعه‌ای در فولاد سفیددشت اجرا کند که می‌طلبد در این خصوص سرعت بیشتری داده شود.


بیشتر بخوانید


حیدری خاطرنشان کرد: همچنین از تمام ظرفیت فولاد قلع اندود استان نیز استفاده نشده و ایمیدرو می‌تواند در این خصوص نیز سرمایه‌گذاری کند.

وی انرژی خورشیدی را از دیگر ظرفیت‌های مهم استان برشمرد و گفت: در این خصوص نیز می‌توان سرمایه‌گذاری کرد و از مزایای آن بهره‌مند شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع استان را نیز خواستار شد و گفت: صنعت فولاد درامد بالایی دارد که اگر سه درصد آن را هم هزینه مسئولیت‌های اجتماعی کند می‌تواند خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.

حیدری تصریح کرد: از دیگر انتظارات استان استفاده از نیرو‌های بومی در صنعت فولاد استان به ویژه در هیات مدیره شرکت‌های تابعه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.