سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان‌غربی:

دولت، به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دولت مجری انتخابات بوده و به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از طرفداری از نامزد‌ها می‌باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی در همایش فرمانداران آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هر استان دارای یک ستاد انتخابات است، افزود: فرمانداران وظایف و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد انتخابات را اجرا کرده و با استقلال کامل و در چارچوب قانون، انتخابات را برگزار کنند.

محمدصادق معتمدیان با تاکید بر اینکه ما امانتدار مردم و نظام در انتخابات هستیم، خاطرنشان کرد: تعامل با نمایندگان مجلس تا موعد برگزاری انتخابات به گونه‌ای مدیریت شود که شائبه انتخاباتی نداشته و در چارچوب قانون باشد.

وی تلاش برای اعتمادسازی در جامعه را ضروری دانست و اضافه کرد: خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته و با اطلاع رسانی درست، مستند و به دور از بزرگنمایی به مردم ارائه شود.

استاندار آذربایجان‌غربی به پیش بینی و تامین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات نیز اشاره کرده و افزود: مقدمات و اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری یک انتخابات باشکوه احصاء شده و بر تعیین و معرفی عوامل اجرایی انتخابات نیز نظارت کامل صورت پذیرد.

معتمدیان همچنین با اشاره به تعیین تکالیف دستگاه‌های مختلف درخصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و سفر‌های شهرستانی، تاکید کرد: پیگیری و مطالبه گری از دستگاه‌های مختلف برای اجرای مصوبات و جذب اعتبارات مصوب تداوم داشته و با اجرای دقیق و سریع مصوبات، نتیجه مطلوب به مردم ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و رفع موانع توسعه آذربایجان غربی در سفر‌های شهرستانی و یکشنبه‌های حمایت از تولید، افزود: نتیجه تلاش مدیران دولت سیزدهم در بهبود شاخص‌های توسعه استان مشهود بوده و بیشترین نرخ کاهش بیکاری در بین استان‌های کشور به آذربایجان‌غربی تعلق گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان با بیان اینکه بهبود شاخص‌های توسعه به مردم اطلاع‌رسانی شود، گفت: فرمانداران به دنبال دیدار‌های چهره‌به‌چهره و حضور در میان مردم و مشورت گرفتن از نخبگان جامعه باشند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.