سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر صمت:

رشد اقتصادی کشور به ۷.۷ درصد رسیده است

معاون صنایع عمومی وزیر صمت با اشاره به اینکه رشد اقتصادی در حوزه صنعت در دو سال اخیر به ۳.۳ درصد افزایش یافته است، گفت: رشد اقتصادی کشور بر اساس آمار‌های مرکز آمار ایران به ۷.۷ درصد رسیده است.

برادران، معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت درسفر به ایوانکی   با بیان اینکه دغدغه‌های صنعتگران، دغدغه‌های بزرگی است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود، گفت: امروز در جنگ اقتصادی با دشمنان بیرونی قرار داریم و در عین حال، با برخی از چالش‌های داخلی در حوزه تولید و صنعت نیز مواجه هستیم که امیدواریم این مشکلات به‌سرعت رفع شود.

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: صنعتگران می‌گویند که تا پای جان در سنگر مقدس اقتصادی ایستادگی می‌کنند و نتیجه این تفکر، این می‌شود که اگر رشد اقتصادی در حوزه صنعت در هشت سال دولت سابق، ۱.۶ درصد بوده، در دو سال اخیر به ۳.۳ درصد افزایش یافته است.

برادران با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور بر اساس آمار‌های مرکز آمار ایران به ۷.۷ درصد رسیده، گفت: این در حالی است که بانک مرکزی، رشد اقتصادی سال گذشته را ۹.۵ درصد می‌داند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود، ۱۵ درصد در استان سمنان رشد اقتصادی در گروه صنعت صورت گرفته و این اتفاق خوب و قابل‌تقدیری است.

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اینکه امروز در استان سمنان تأمین نیروی کار یک دغدغه است، نشان می‌دهد که فعالیت‌های حوزه صنعت و تولید در این استان به‌خوبی پیش می‌رود و باید با روش‌های مختلف نیروی انسانی موردنیاز تأمین شود تا واحد‌های تولیدی دچار مشکل کارگری نشوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.