سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ویژه ترافیکی پلیس راه همزمان با روز عرفه در جاده های کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : همزمان با روز عرفه تمام محور‌های منتهی به قصرشیرین و مرز خسروی با حداکثر تیم‌های گشتی تحت پوشش ترافیکی قرار خواهند گرفت.

دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : از ابتدای روز چهارشنبه نیرو‌های پلیس راه در تمام محور‌ها حضور دارند و تخلفات حادثه ساز اعمال قانون می‌شوند و خودرو‌های مرتکب این تخلفات به صورت ساعتی و یا ۷۲ ساعته توقیف می‌شوند.

وی گفت: کارشناسان تصادفات و تیم‌های گشتی در محور‌های حادثه خیز حضور دارند و استفاده از تجهیزات ترافیکی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تا هر زمان که مراسم دعای عرفه ادامه داشته باشد و تردد در جاده‌ها روان شود طرح ترافیکی ادامه خواهد داشت و نیرو‌های پلیس به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر از شهرستان افرادی برای حضور در مراسم شرکت کند نیرو‌های پلیس راه آمادگی ارائه خدمات را به صورت رفت و برگشت و شبانه روزی دارند.

دستغیب گفت: از ابتدای تیر ماه طرح تابستانه پلیس راه آغاز شده و خوشبختانه در این مدت تصادفات مهم رخ نداده و امیدواریم تا پایان طرح تابستانه شاهد وقوع تصادف نباشیم.

در طرح تابستانی چندین طرح از جمله طرح ترافیکی عرفه طرح مرصاد طرح اربعین برپا می‌شود.

از مسافران تقاضامندیم همکاری لازم را با پلیس راه داشته باشند و با صبر و آرامش رانندگی کنند و در محور‌هایی که ترافیک وجود دارد صبوری لازم را داشته باشند .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.