سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام خبر داد

اعمال کارمزد برای دارندگان دستگاه‌های کارت خوان

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام گفت:بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار بانک مرکزی، برای دارندگان دستگاه‌های کارت خوان برای صنوف مختلف کارمزد جدید اعمال می‌شود

طالب یاسمی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام با اشاره به مصوبه شورای پول و اعتبار بانک مرکزی (اعمال کارمزد جدید) و در راستای کارآمدتر شدن شبکه پرداخت الکترونیکی و ارتقای سطح خدمات به کاربران برای صنوف مختلف، اظهار کرد: این مصوبه گام به گام و مرحله‌ای اجرا می‌شود و در گام اول ۱۳ صنف از جمله مراکز درمانی، نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها از این قانون مستثنی شده اند.

وی افزود: برای تراکنش‌های تا ۶۰۰ هزار تومان مبلغ ۱۲۰ تومان، از ۶۰۰ هزارتومان تا ۲۰ میلیون تومان دو ده هزارم مبلغ تراکنش، از ۲۰ میلیون تومان تا ۳۲ میلیون تومان پنج ده هزارم مبلغ تراکنش و از ۳۲ میلیون تومان بالاتر فقط ۱۶ هزار تومان بعنوان کارمزد اعمال می شود.

وی گفت:با تدبیر بانک‌ها برای مشتریان خاص تا سقف ۳۰ درصد و برای شرکت‌های دانش بنیان تا ۴۰ درصد و برای مددجویان کمیته امداد تا ۱۰۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود.

وی مطرح کرد:بر اساس این مصوبه برای تراکنش مانده گیری مبلغ ۱۴۰ تومان و برای ده گردش آخر مبلغ ۱۸۰ تومان بعنوان کارمزد کسر شده، ولی برای پرداخت قبوض خرید شارژ کارمزد جدیدی اعمال نمی‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.