سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد، از استان‌های برتر در زمینه درآمد‌های مالیاتی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: جایگاه خوبی در حوزه درآمد‌های حاصل از مولدسازی داریم.

محمد دهقان منشادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به سیاست مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: در استان یزد هم محل‌های خوبی برای مولدسازی شناسایی شده و چند طرح مهم استان در حوزه آب، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی را با کمک درآمد‌های حاصل از این محل‌ها تامین شده است.

او معافیت‌های مالیاتی را یکی از آسیب‌ها در این حوزه خواند و تصریح کرد: ساماندهی معافیت‌های مالیاتی در برنامه هفتم به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفته است و یزد به لحاظ درآمد‌های مالیاتی جزو شش استان برتر کشور به شمار می‌آید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی افزود: مشکلی که در صنعت بانکداری وجود دارد این است که بانک‌های خصوصی علاقه ندارند منابعی که در استان جمع می‌کنند را به صورت تسهیلات در استان پرداخت کنند و به مسیری برای خروج منابع مالی تبدیل شدند.

او با اشاره به تلاش برای ساده‌تر کردن تامین مالی در استان اظهار داشت: تامین مالی از بازار سرمایه را در دستور کار قرار دادیم و قول‌های خوبی از مدیران بازار سرمایه برای تامین مالی طرح‌ها گرفتیم.

دهقان منشادی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد مردم یزد در بازار سرمایه کد مالیاتی دارند و بیش از ۲۰۰ هزار نفر روزانه خرید و فروش انجام می‌دهند و این درحالی است که حضور بنگاه‌های اقتصادی در بازار سرمایه کمرنگ‌تر بوده و برای حضور پررنگ‌تر آن‌ها برنامه داریم.

او از رتبه دوم استان در زمینه پرداخت حق بیمه خبر داد و گفت: مشکل این است که شرکت‌های بیمه، سرمایه گذاری‌ها را در استان انجام ندادند که قرار است همه مدیران عامل بیمه در استان را تا پایان سال دعوت کرده و هر کدام از آن‌ها یک طرح سرمایه گذاری را در استان آغاز کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.