سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور قضایی برای اصلاح دو نقطه حادثه خیز در گردنه قوشچی ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برای پیگیری جدی اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده‌ای و برخورد قاطع و قانونی با خاطیان دستور داد.

در پی وقوع تصادف شدید روز یکشنبه چهارم تیرماه در محور گردنه قوشچی و فوت پنج نفر از شهروندان، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با صدور دستوری به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلماس بررسی دقیق، فنی و کارشناسانه موضوع و علل حادثه را خواستار و برخورد قاطع، قانونی و قضایی با ترک فعل کنندگان مرتبط با حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را خواستار شد.

در قسمتی از این دستور ناصر عتباتی با ابراز تاسف از حادثه دلخراش تصادف خودرو سمند و کمپرسی که موجب فوت تمامی سرنشینان خودروی سمند گردید، با خانواده متوفیان ابراز همدردی و برای مرحومین علو درجات را مسئلت کرده است.

رئیس کل دادگستری استان با یادآوری تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برای اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده‌ای توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، از دادستان سلماس خواسته است ضمن ورود جدی و قاطع به موضوع در صورت احراز ترک فعل و قصور در انجام وظیفه برخورد لازم قانونی با خاطیان معمول و نتیجه ظرف ۴۸ ساعت اعلام گردد.

عتباتی در پایان تاکید کرد: امنیت جانی مردم در هر مکانی اولویت اصلی دستگاه قضایی است و در این خصوص هیچگونه مماشات و سهل انگاری پذیرفته نیست و برخورد جدی با خاطیان به عمل خواهد آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.