سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسالت کمیته امداد ایجاد تعادل بین فقر و ثروت در جامعه است

رییس هیات امنای کمیته امداد و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رسالت و وظیفه این نهاد کمک به ایجاد تعادل بین فقر و ثروت در جامعه از طریق راهکار‌های سازنده و موثر است.

آیت الله محسن کازرونی رییس هیات امنای کمیته امداد و عضو مجلس خبرگان رهبری در نشست شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان : وظیفگفته کمیته امداد ایجاد تعادل بین فقر و ثروت با هدف کمک به نیازمندان و ریشه‌کنی فقر در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد تولید فقر نمی‌کند و این تصور درست نیست، تاکید کرد: بر اساس آمار رسمی کشور، یک سوم اشتغال کشور توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد می‌شود که این هدفگذاری از مسیر توانمندسازی مددجویان از اهداف این نهاد و به ویژه با رویکرد مهارتی دنبال می‌شود.

وی به هدفگذاری‌های کمیته امداد در بخش مسکن اشاره و ابراز کرد: ساخت مسکن برای نیازمندان گام بسیار بزرگی است و کمیته امداد همواره درصدد تامین سرپناه برای گروه هدف است.

آیت الله کازرونی بیان کرد که کمیته امداد با ارائه خدمات گسترده و فعالیت‌های مختلف، در راستای توانمندسازی و خودکفایی اقشار نیازمند عمل می‌کند و سرفصل‌های مختلفی به همین منظور تعریف و اجرایی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.