سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام دانش آموزان پایه‌های هفتم و دهم آغاز شد

معاون متوسطه آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه‌های هفتم و دهم از ابتدای تیر آغاز شده است.

محمد مهدی کاظمی معاون متوسطه آموزش و پرورش گفت: فرآیند ثبت نام دانش آموزان پایه اول از اردیبهشت آغاز و سنجش سلامت بدو ورود دانش آموزان به مدارس از زمستان ۱۴۰۱ شروع شده است.

رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول از ابتدای تیر افزود: دانش آموزان پایه دهم نیز بر اساس نتیجه عملکرد و کارنامه و نهایی شدن برگه‌های هدایت تحصیلی خود می‌توانند از تیر در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

معاون آموزش متوسطه عنوان کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه بر اساس قوانین و عملکرد آن‌ها و در صورت کسب حد نصاب قبولی به صورت سیستمی انجام می‌شود تا اقدام لازم از سوی اولیای دانش آموزان و ثبت حضوری انجام شود.

وی ادامه داد: پیش ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد در پایه هفتم از ۲۱ خرداد آغاز شده و تا ۱۰ تیر ادامه دارد و دانش آموزان پایه دهم مدارس شاهد نیز برای پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری می‌توانند از ۱ تا ۱۰ تیر اقدام کنند.

کاظمی درباره نقش مشاوره‌های تحصیلی در انتخاب رشته نسبت به سال‌های گذشته گفت: ما با کمبود نیروی مشاور در مدارس مواجه هستیم البته پیگیری‌هایی از سوی وزارت آموزش و پرورش و همراهی‌هایی از سازمان اداره استخدامی انجام شده تا مجوز‌هایی را برای جذب نیروی مشاوره و تربیتی دریافت کنیم.

رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: با برنامه ریزی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش قرار است دوره‌های حضوری و غیرحضوری برای توانمندسازی مشاوران در تابستان امسال انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.