سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوکراین: اسرائیل از روسیه پشتیبانی می‌کند

سفارت اوکراین در تل‌آویو مدعی شد رژیم صهیونیستی حامی روسیه در درگیری میان مسکو و کی‌یف است.

سفارت اوکراین در تل‌آویو با انتقاد از رژیم صهیونیستی، این کشور را به حمایت ناکافی از کی‌یف در بحبوحه درگیری با مسکو و در عوض تقویت روابط با روسیه متهم کرد.

این نهاد اوکراینی با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک خود نوشت که «اسرائیل راه همکاری نزدیک با روسیه را انتخاب کرده است» و افزود: «اسرائیل در طول یک سال و نیم گذشته حمایت  واقدام کافی برای رساندن کمک دفاعی به اوکراین از خود نشان نداده است. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل برای توجیح این رفتار خود فرض‌های تخیلی و گمانه‌زنی ارائه می‌کند.»

نتانیاهو هفته گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شد که نمی‌تواند به دلیل دخالت روسیه در سوریه، به کی‌یف تسلیحات ارائه کند و در این میان مدعی شد که نگران احتمال آن است که این سلاح‌ها در نهایت به دست ایران برسد.

دیپلمات‌های اوکراینی همچنین از توافق برای ایجاد شعبه کنسولگری روسیه در قدس غربی که در اوایل ماه جاری به دست آمد و همچنین دیگر تماس‌های اخیر در سطح بالا بین رژیم صهیونیستی و روسیه انتقاد کردند و گفتند: «مقامات اسرائیلی هفته گذشته با شرکت در یک پذیرایی دیپلماتیک که روسیه برگزار کرد بی‌توجهی آشکار خود به مرز‌های اخلاقی را نشان دادند. در حالی که اکثر کشور‌های «دموکراتیک» روسیه را به دلیل عملیات نظامی این کشور در اوکراین تحریم کرده‌اند، اسرائیل رفتار عکسی از خود نشان داده و تجارت خود را با روسیه افزایش داده است.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۴۸ ۰۵ تير ۱۴۰۲
این که به نفع اوکراین است . چرا که اسراییل یک لجنی و نجاستی است که به هر کجا وصل شود نابودی در انتظار ان است .
ناشناس
۰۶:۳۳ ۰۵ تير ۱۴۰۲
اسراییل خودش رفتنی است مهم نیست از کی حمایت میکند یا نمیکند
ناشناس
۰۶:۳۰ ۰۵ تير ۱۴۰۲
اسراییل خیلی حقه باز و نون به نرخ روز میخورد . الان دید شکست اوکراین حتمی است موضعش را البته ظاهرا عوض کرده . مطلب دیگر اینکه خود اسراییل هم نابود شدنی است بزودی انشاءالله
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خوب که چی؟ میخوای بگی چاقو دسته ی خودشو بریده؟
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۴ تير ۱۴۰۲
بهله ،معلومه حسابی ترسیدن هم اکراین هم رژیم اشغالی ،میدونند روسهل مطمین هستند کار همان دولت اسیایی که میگفتند هست ،حالا با همکاری اکراین بازی راه انداختند .چقدر هم احمقند ،حال بفرض این که گفتید ،دیگه روسها که خود مطمین هستند ،پس سر کی میخواهید شیره بمالید .
حمید
۲۳:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
زنلسکی بدنیا آمده یکی از پرورشگاه های اسرائیل هست
مبارز
۲۳:۲۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
موش کثیف یهودی
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
غلط کردی دروغگوی بی خاصیت
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اسرائیلی های احمق و رد گم کنی های احمقانه. میخوان نقش یهود صهیون مقیم روسیه در دشمنی پنهان با روسیه رو همچنان پنهان نگه دارند. روش های احمقانه و ابلهانه. دیگه کم کم برای همه جهان داره معلوم میشه یهودی های صهیون در هر کشور دشمن آن کشورند و بی وطن اند و نیروی خرابکار و شرور و آدمکش و وحشیِ گوش به فرمان سران یهود صهیون آمریکا هستند.
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اصلاً معلومه چه خبره
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۲
ماجرا پیچیده شد.معادله چهارمجهولی رو حل کنید.من ریاضیات خوب نیست. ؟=£3¡€4×۴۵@۷۸
ایرانیومU-238.03
۲۰:۱۳ ۰۴ تير ۱۴۰۲
زلنسکی ارتباطش را با جهان از دست داده است.