سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت هوشمند شكایت‌ در درگاه ملی مجوزها

درگاه ملی مجوزها به سامانه بر خط و هوشمند شکایات متقاضیان مجوز مجهز شده است.

وزارت اقتصاد اعلام کرد: ️مرکز ملی بهبود محیط کسب وکار با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی صاحبان کسب وکار و متقاضیان دریافت مجوز اقدام به انتشار محتوای آموزشی در حوزه کسب‌وکار‌ها در درگاه ملی مجوز‌های کشور کرد.

️صاحبان کسب‌وکار و فعالان اقتصادی می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوز‌ها mojavez.ir از بخش «مشاوره کسب وکار»، محتوا‌های آموزشی در زمینه مالیات مشاغل و مالیات اشخاص حقوقی و حقوق قرارداد‌ها و ... استفاده کنند.

بر اساس اعلام این مرکز، روند آموزش‌های مرتبط با حوزه کسب وکار در حال تکمیل شدن است و در آینده خدمات بیشتری به صاحبان کسب و کار ارائه خواهد شد.

گفتنی است از اول خرداد ماه ۱۴۰۲، درگاه ملی مجوز‌ها به سامانه بر خط و هوشمند شکایات متقاضیان مجوز مجهز شده است. این سامانه به طور دقیق همه شکایت‌های شهروندان درباره مجوز را تا مرحله صدور مجوز یا اقناع شاکی دنبال می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
حسن ملازم
۲۰:۲۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
اپراتور درگاه اصلا پاسخگو نیست یکساعت در حال انتظار هستم ولی کسی پاسخگو نیست و زمان انتظار هم بعد از یکساعت تصاعدی اضافه میشه
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام آیا وکالت هم ثبت خواهدشد یانه
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام آیا وکالت هم ثبت خواهدشد یانه
م. ر
۱۸:۵۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
با سلام در حالیکه در خبرها میشنویم امکان ثبت شکایت در سامانه صدور مجوزها وجود داره ولی عملا این امکان وجود نداره.. بنده پزشک هستم سه ماهه که برای تمدید پروانه اقدام کردم متاسفانه به مشکل برخوردم.برای ثبت شکایت یک گزینه غیرفعال در درگاه مجوزها کذاشته شده ولی امکان ثبت نیست.. پشتیبان هم به سوال مربوط به شکایت جواب نمیده.. حتی پیام درخواست راهنمایی از پشتیبان برای شکایت هم ثبت نمیشه
بابایی
۰۹:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
سلام و خسته نباشید من ده روزه دارم واسه مجوز سردفتری اقدام میکنم..ولی هرچی میزنم میگه عدم ثبت درخواست.درصورتیکه کسی این مشکل رو نداره.همه براحتی کارشونو انجام میدن.به پشتیبانی هم زنگ میزنم میگه خدماتیه.بما ربطی نداره.از پشتیبانی آنلاین پیگیری کنید.پشتیبانی آنلاین هم در خواب ناز تشریف داره..چیکارکنیم الآن