سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار نسخه دوم نرم افزار قواعد عربی در قم

مدیر پژوهش مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم از انتشار نسخه دوم نرم افزار قواعد ادبیات عربی با ۵۳۶ عنوان کتاب تخصصی در این زمینه خبر داد.

 حسینی،مدیر پژوهش مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم در نشست خبری با اشاره به  انتشار نسخه دوم نرم افزار قواعد عربی گفت: در این نرم‌افزار ۵۳۶ عنوان کتاب تخصصی در مورد قواعد زبان عربی گردآوری شده که نسبت به نسخه اول این برنامه سه برابر شده است. 

او با اشاره به نیاز مبرم آشنایی با زبان عربی برای تحقیق، پژوهش و تعلیم علوم اسلامی گفت: در نرم افزار قواعد عربی ۲، کتاب‌های تخصصی از علم صرف، علم نحو، بیان، تاریخ ادبیات عرب، عروض و قافیه، لغت و... در اختیار پژوهشگران قرار داده شده است. 

مدیر پژوهش مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با اشاره به دیگر امکانات نرم افزار قواعد عربی ۲ گفت: ارتباط ترجمه، شرح و حاشیه با متن اصلی، بهره مندی از موتور جستجوی پیشرفته نور، ارتباط واژگان متن با چندین دوره لغت نامه و... از جمله ویژگی‌های این نرم افزار است. 

او افزود: علاقه‌مندان تهیه این نرم‌افزار می‌توانند به تارنمای www.noorshop.ir و یا فروشگاه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به نشانی قم بلوار جمهوری اسلامی نبش پل جنب پل ۹ دی مراجعه کنند. 

برچسب ها: نرم افزار ، زبان عربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.