سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاوم سازی تاسیسات و تجهیزات راهبرد اصلی شرکت ملی گاز ایران

مدیر برنامه ریزی گاز کشور گفت: مقاوم سازی تاسیسات و تجهیزات تولید، انتقال و شبکه توزیع گازطبیعی، راهبرد اصلی شرکت ملی گاز ایران است.

حسینعلی محمدحسینی، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران و دبیر شورای راهبری مقاوم سازی گفت: احداث و نوسازی زیرساخت‌های اساسی مورد نیاز برای تولید، ذخیره سازی، انتقال و صادرات گاز با توجه به قرار گرفتن کشور بر روی کمربند زلزله آسیا و تفاوت ماهیت گاز با سایر شریان‌های حیاتی زیرساختی، اجرای پروژه‌های مقاوم سازی را در اولویت اقدامات شرکت ملی گاز ایران قرار داد.

وی ادامه داد: از این رو، تدوین دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی درخصوص مقاوم سازی و ابلاغ یکپارچه آن به شرکت‌های تابعه در دستور کار قرار گرفت.

به گفته محمدحسینی، تصویب ساختار سازمانی مقاوم سازی جهت اجرای نظام‌مند و یکپارچه پروژه‌های مقاوم سازی در بخش‌های مختلف انتقال، توزیع و پالایش از اقدامات آتی شرکت هاست که باید با همکاری با بخش‌های علمی و دانشگاهی کشور، به منصه ظهور برسد.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران در پایان تأکید کرد: فراموش نکنیم، مقاوم سازی تاسیسات گازرسانی در برابر زلزله به دلیل اهمیت بالای شبکه‌های گازرسانی و لزوم واکنش سریع در شرایط بحران، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.