سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه‌های کمیته امداد البرز آماده دریافت نذورات عید قربان

پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد در سطح شهر، مراکز نیکوکاری، مساجد و مصلی‌های استان در آستانه عید سعید قربان آماده جمع‌آوری نذورات قربانی مردم نیکوکار استان البرز هستند.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: با هماهنگی جهاد کشاورزی، دامپزشکی، امور دام و امور عشایر ۳۰ قربانگاه در سراسر استان دایر شده و آماده دریافت نذورات مردم در روز عید قربان می‌باشند.

وی افزود: این قربانگاه‌ها تحت نظارت ناظران بهداشت بوده و تمام دستورهای بهداشتی نیز رعایت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان اینکه این نهاد دو پویش سراسری در سطح استان برای تامین مواد پروتینی مورد نیاز محرومان راه اندازی کرده است افزود: پویش سهم من از نذر قربانی برای مشارکت عموم مردم راه اندازی شده است تا مردم خیر استان با هر مبلغی در این امر خیر شرکت نمایند همچنین با همکاری استانداری البرزی پویش هر دستگاه اجرایی یک نذر قربانی برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی ۶۲ دستگاه اجرایی استان نیز راه اندازی شده است. 

محمدی فرد ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به ایتام و فرزندان محسنین گفت: در ایام عید قربان تا غدیر که مزین به نام امیر المومنین حضرت علی (ع) می‌باشد همکاران ما در این نهاد آماده پاسخگویی و جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین هستند  از مردم نیک اندیش استان دعوت می‌شود در این طرح پر برکت نیز شرکت کنند.

وی بابیان اینکه ادارات کمیته امداد در سطح استان و پایگاه‌های مردمی خیر و احسان با عنوان مراکز نیکوکاری همچون سنوات گذشته جهت دریافت کمک‌های مردمی فعال می‌باشند گفت: مردم و خیران برای پرداخت وجوه موردنظر خود برای اهدای قربانی می‌توانند از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ به نام کمیته امداد سرپرستی استان البرز و یا کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.