سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارز شکست ناپذیر ایرانی باز هم شکست نخورد!

فریار امینی پور با برتری مقابل حریف تایلندی خود در رقابت‌های سازمان وان چمپیونشیپ، رکورد بدون شکست خود را حفظ کرد.

فریار امینی پور مبارز شکست ناپذیر ایران در هفته ۲۲ مسابقات "مبارزات جمعه" به پیروزی بزرگی دست یافت و سومین برد متوالی خود را در سازمان وان چمپیونشیپ به دست آورد.

امینی پور پس از سه راند مبارزه و ضربات سطح بالا، استعداد‌های مبارزاتی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت و مقابل "رامبولک چور عجلابن" به برتری دست یافت.

مبارز ایرانی در دور اول محتاطانه با حریف خود رقابت کرد و بیشتر تمرکز خود را بر روی ضربات از راه دور گذاشته بود. او با حوصله به دنبال ضربه زدن به "رامبولک" بود. در این راند "امینی پور" سرعت حملات خود را افزایش داد و حریفش را با ضربات سنگین مشت به گوشه رینگ مبارزه فرستاد.

در راند دوم رقابت نزدیکی بین دو مبارز صورت گرفت. "رامبولک" روی ضربات پا تمرکز کرد تا جلوی حمله سریع امینی‌پور را بگیرد. در راند سوم، امینی‌پور مجددا تهاجمی ظاهر شد و هر زمان که فرصت داشت، به حریف خود ضربات سنگینی وارد می‌کرد. در عین حال نیز مبارز ایرانی در فاز دفاعی عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت. پس از سه راند مبارزه، داوران رای به برتری امینی‌پور دادند و مبارز ایرانی سومین برد متوالی خود را جشن گرفت.  

مبارز ۲۳ ساله ایرانی با این برد رکورد دوران حرفه‌ای خود را به ۱۴ برد رساند. این مبارز همچنان بدون باخت است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
احسان.ع
۱۶:۰۰ ۰۵ تير ۱۴۰۲
بعد از ۳ تا مبارزه بهش لقب شکست ناپذیر دادید؟ کارش با ارزش و قابل تحسینه و امیدوارم همینجوری محکم جلو بره ولی توی mma حداقل باید ۱۰ تا مبارزه رو پشت سر هم ببری تا وقتی جلوی ۴ این کاره بهت میگن شکست ناپذیر خجالتزده نشی...
رضا
۱۵:۲۵ ۰۵ تير ۱۴۰۲
خدا قوت برادرم