سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۷ درصدی مصرف نفتگاز بخش کشاورزی در استان کردستان

در سه ماهه اول سال جاری ‏بیش از ۴۳ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

جهانبخش نوکانی ‏مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان در دیدار با فرماندار شهرستان دیواندره اظهار داشت: این شرکت با تهیه زیر ‏ساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان سوخت بخش ‏کشاورزی را به صورت الکترونیکی توریع می‌کند.

او اذعان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ‏بیش از ۴۳ میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

نوکانی در ادامه به فعالیت ۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان دیواندره و قابلیت‌های کشاورزی ‏شهرستان اشاره کرد و افزود: در سه ماهه نخست سال جاری پنج میلیون لیتر سوخت در بخش ‏کشاورزی این شهرستان توزیع شده است. ‏

او از افتتاح یک باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در شهر دیواندره تا شهریور ماه ‏سال جاری خبرداد و افزود: با فعالیت ۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵ جایگاه سی ان جی ‏در ناحیه دیواندره و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و ‏دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده‌های نفتی به خوبی مهیا است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان به اجرای برنامه مدیریت کارت‌های اضطراری مازاد درجایگاه‌های عرضه فرآورده ‏های نفتی در ‏راستای مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های ‏نفتی و لزوم استفاده از ‏کارت سوخت شخصی توسط شهروندان اشاره کرد و خواستار همکاری و ‏تعامل فرمانداران با منطقه در جهت فرهنگ سازی استفاده شهروندان ار کارت سوخت شخصی ‏شد. ‏

نوکانی افزود: تمامی کارت‌های اضطراری مجاری عرضه سوخت جمع آوری نخواهند ‏شد و یک کارت سوخت جهت شرایط اضطراری، برای افرادی که کارت سوخت شخصی خود را ‏احیانا به همراه ندارند، ‏موجود است. ‏

فرماندار دیواندره نیز با اشاره به شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان، خدمات و اقدامات شرکت ‏ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه را لازمه تحرک و پویایی چرخه اقتصادی این شهرستان عنوان کرد و از زحمات و تلاش‌های کارکنان پخش منطقه کردستان در سوخت‌رسانی مطلوب در این ‏شهرستان قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.