سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

کانون های مساجد، نسل جوان را با مسجد آشنا کنند

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: کانون های مساجد، باید بستری فراهم کنند که نسل جوان با مسجد آشنا شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، شنبه ۳ تیر در دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمان  بر تشکیل هر چه سریع‌تر نشست اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برای تسهیل در امور کانون‌ها تأکید کرد.

 او با اشاره به طرح شورای ائمه جماعات کرمان که قرار است در تابستان امسال در ۴۰ مسجد و در هر مسجد ۵۰ نفر دانش آموز را تحت پوشش قرار دهد؛ گفت: کانون‌های مساجد نیز در این طرح می‌توانند کمک کنند تا یک کار تجمیعی انجام شود.

 علی مهدی خانی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمان نیز با تأکید بر اینکه تشکیل شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان و به تبع آن شهرستان‌ها بار عظیمی از دوش ستاد استان برمی دارد؛ از احصای آسیب‌ها و چالش‌های کانون‌های مساجد خبر داد.

 او در همین باره نبود تناسب فعالیت با نیاز‌های محله، فعالیت‌های کلیشه ای، یکسان بودن آموزش‌ها علی رغم متفاوت بودن زیست بوم محله‌ها و شهر‌ها و فقدان خلاقیت را از جمله آسیب‌های شناسایی شده در کانون‌های مساجد برشمرد و گفت: کانون‌های محلات جزیره‌ای عمل می‌کنند و این باعث می‌شود نیاز محله فراهم نشود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های  فرهنگی، هنری مساجد استان کرمان موازی کاری فعالیت‌ها در مسجد را که منجر به نتیجه ندادن لازم می‌شود، از دیگر آسیب‌ها عنوان و بیان کرد: ما برای همه این‌ها راهکار داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.