سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در روند امروز ۳ تیر بازار سرمایه چه عواملی اثر گذار بود؟

کارشناس بازار سرمایه گفت: سرانه خرید افراد حقیقی امروز ۲۰ میلیون تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

کوروش آسایش گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی و درصد تغییرات منفی ۰.۵۲ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز امروز با کاهش همراه شد.

به گفته او، امروز حجم معاملات حدود ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برگه سهم ثبت شده است و ارزش معاملات خرد حدود ۶ هزار و ۲۸ میلیارد تومان مربوط به سهام و حق تقدم ها بوده است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: سرانه خرید افراد حقیقی امروز ۲۰ میلیون تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت شده است. امروز بازار شاهد خروج ۴۰۱ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه گفت: امروز ۴۳ درصد بازار به عبارتی حدود ۳۰۶ نماد در وضعیت مثبت و ۵۷ درصد بازار به عبارتی ۴۱۱ نماد در وضعیت قرمز معامله شدند.

او گفت: امروز بازار روند منفی را پشت سر گذاشت مجامع منفی گروه بانکی یکی از عوامل اثر گذار بر روند بازار بودند. اخبار منطقه نیز بر بازار بی تاثیر نبود مورد دیگر این که بازار با توجه به نرخ دلار هنوز برای جهت حرکت خود تصمیم نگرفته است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.