سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام سالانه ۳۰۰ روحانی به روستا‌های شهرستان خوسف

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف از اعزام سالانه ۳۰۰ روحانی به روستا‌های شهرستان در مناسبت‌های ملی و مذهبی خبر داد.

حجت الاسلام سهرابی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف با اشاره به فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خوسف گفت: با پیگیری‌های انجام شده، سالانه ۳۰۰ روحانی در مناسبت‌های مذهبی و ملی به روستا‌ها اعزام می‌شوند.

او افزود: همچنین در زمینه خدمت رسانی بهتر به جوامع روستایی، ۲۰ باب خانه عالم در روستا‌ها و مناطق محروم احداث و تجهیز شده و به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام سهرابی نژاد افتتاح و راه اندازی ۳۰ دارالقرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان خوسف و ساماندهی و کددار کردن ۹۰ هیئت مذهبی را اقدامات انجام شده دانست و ادامه داد: ساماندهی ۸۵ نفر از مداحان، تأسیس ۵ کانون فرهنگی و تبلیغی و شناسایی و حمایت فرهنگی از ۱۷۰ مسجد از دیگر فعالیت‌ها این اداره است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف از راه اندازی ۱۲ کتابخانه شبستان مساجد خبر داد و بیان کرد: اقامه ۶۰ نماز جماعت با همکاری برادران و خواهران طلبه در مساجد، مدارس و ادارت هم از برنامه‌های حوزه اعزام مبلغ این اداره است.

او اظهار کرد: ساختمان دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی با ۵۰۰ متر زیربنا در دو طبقه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بهره برداری از طرح نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.