سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ نانوایی متخلف در قزوین جریمه شدند

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از برخورد و جریمه با ۱۶ واحد نانوایی متخلف در مرکز استان خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: این تعداد از واحد‌های نانوایی متخلف در راستای بازرسی و نظارت از ۳۸ مورد نانوایی شناسایی و مورد جریمه قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: نانوایی‌های بازرسی شده در مناطقی از شهر قزوین شامل کوثر، مینودر، غیاث آباد، بلوار شهید سلیمانی، جانبازان، نخبگان، سبزه میدان، بلاغی، باغ دبیر، دوراهی همدان، میدان ۲۲ بهمن، نواب، شیشه چی، ولیعصر، بلوار مدرس و پادگان بوده اند.

خدایاری یادآور شد: تخلفات صورت گرفته از سوی نانوایی‌های شامل گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عرضه خارج از شبکه، اخفاء و امتناع از عرضه، اجرا نکردن تکالیف صنفی و تعطیلی خودسرانه بوده است.

این مسوول با بیان اینکه در بازرسی‌های امروز /جمعه/ یک واحد عرضه مرغ نیز جریمه شد، افزود: تخلف این واحد عرضه مرغ نیز رعایت نکردن دستورالعمل‌هایی بهداشتی گزارش شده است.

خدایاری تاکید کرد: بازرسی و نظارت بر واحد‌های عرصه کالا‌های اساسی حتی در روز‌های تعطیل نیز با قوت انجام می‌شود تا جایی که امروز ۱۴ نیروی بازرس تا عصر بر واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی قزوین نظارت دارند.

به گفته سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، به ۲۵ فروشگاه زنجیره‌ای نیز تاکید شده که هرچه سریع‌تر نسبت به تامین شکر در فروشگاه‌های خود اقدام کرده تا دسترسی شهروندان به این کالای اساسی نیز تسهیل گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.