سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر رسیدگی به پرونده های فساد در خرمشهر

امام جمعه خرمشهر خواستار رسیدگی سریع تر به پرونده های فساد در این شهرستان و اجرای عدالت شد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر گفت: در شهرستان خرمشهر پرونده های فساد داریم که قوه قضائیه به دنبال به سرانجام شدن این پرونده ها است و با توجه به اقدامات انجام شده انتظار می رود در اسرع وقت با قاطعیت و بر اساس حق و عدالت به این پرونده ها رسیدگی شود.

او تاکید کرد در فرصت کنونی که دولت مردمی و انقلابی و بنای آن مبارزه با مفسدان است یک فرصت استثنایی است که دست کسانی که به فساد آلوده شده است از دستگاهها و حقوق مردم قطع کند.

خطیب جمعه خرمشهر گفت : آنچه که مردم و مقام معظم رهبری توقع دارند مبارزه بی امان و عبرت آموز و بازدارنده و برخورد قاطع با فساد و مفسدان و مخلان امنیت و کسانی است که عفت عمومی را خدشه دار کنند .

او تاکید کرد قوه قضاییه در راستای احقاق حق و جلوگیری از ارتکاب جرم ورود کند.

امام‌جمعه خرمشهر گفت : در این روزها شاهد جنب و جوش دولت در ابعاد مختلف داخلی و خارجی چه در مسایل سیاسی، معیشتی ، اقتصادی و تجاری هستیم و در خوزستان و شهرستان خرمشهر فعالیت ها وجود دارد و امید است شاهد فعالیت بیشتری خواهیم بود.

حجت الاسلام عادل پور بر اهمیت روز عرفه تاکید کرد و روز عیدقربان را پیشاپیش تبریک گفت: روز عیدقربان روز آغاز دهه ولایت و امامت است و ما وظیفه داریم در قبال مسئله امامت و ولایت امیرالمومنین (ع) تا روز قیامت تبلیغ و روشنگری کنیم.

مقام معظم رهبری در دیدار با رهبران جهاد اسلامی و حماس فرمودند هرمقدار که قضیه در مورد فلسطین پیشرفت حاصل شود مسایل امت اسلامی نیز پیشرفت خواهد کرد.

او همچنین گفت :  بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اگر پرونده اسرائیل و مسئله آن پیش رود مسایل امت اسلامی پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام عادل پور بیان کرد: بهسازی ۱۸ روستا به صورت کامل در شهرستان خرمشهر توسط بنیاد مسکن و از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت آغاز شده و تا هفته دولت به پایان خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.