سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۱۸ برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در ملایر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۱۸ برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام روح الله نجفی بیان کرد: همزمان با اولین روز از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی مجموعه تبلیغی شهرستان ملایر به مقام شامخ شهدای شهرستان و علمای بزرگ حوزه تبلیغ ادای احترام کرده و با حضور در گلزار مطهر شها و علما عطر افشانی و غبارروبی این قبور مطهر انجام شد.

وی با اشاره به همزمانی هفته تبلیغ و اطلاع رسانی و روز اصناف؛ گفت: دیدار با بازاریان و اصناف و تقدیر از تعدادی از اصناف و بازاریان عرصه تبلیغ از دیگر برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در ملایر بود.

وی، به حضور شبکه تبلیغی ملایر در نماز جمعه اشاره کرد و افزود: در جهت ارائه عملکرد حوزه تبلیغی شهرستان نمایشگاه دستاورد‌ها و عملکرد فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نماز جمعه توسط شبکه تبلیغ و غرفه پاسخگویی به سوالات را خواهیم داشت.

حجت الاسلام نجفی در ادامه، دیدار با خانواده معظم شهدای تبلیغ و تجلیل از این خانواده‌ها، دیدار با امام جمعه و فرماندار و ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های تبلیغی را از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر برشمرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از شاکله‌های حوزه تبلیغ بانوان هستند در حوزه بانوان نیز نشست‌های هم اندیشی و همفکری و برگزاری برنامه‌های قرآنی در سطح مساجد از سوی واحد قرآنی و نشست با اصحاب رسانه را خواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.