سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات تمام وقت به کالا‌های صادراتی واحد‌های تولیدی

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از ارائه خدمات تمام وقت به کالا‌های صادراتی واحد‌های تولیدی به ویژه در گمرکات مرزی خبر داد.

علی اصغر عباس زاده سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت : تلاش گمرکات استان کرمانشاه ارائه تسهیلات ویژه به واحد‌های تولیدی و تسریع و آسان نمودن انجام تشریفات گمرکی برای این واحد‌ها و فعالان اقتصادی استان است.

علی اصغر عباس زاده افزود: اولویت گمرکات استان کرمانشاه، ارائه خدمات تمام وقت به کالا‌های صادراتی واحد‌های تولیدی و تجهیزات وارداتی خط تولید این واحد‌ها به ویژه در گمرکات مرزی استان است.

در بازدید مدیر عامل شرکت اورامان غرب محصولات تولیدی شرکت را، لوله و اتصالات u.p.v.c و لوله‌های جداره چاه و زهکشی عنوان کرد.

وی ظرفیت تولید شرکت در سال را ۷ هزار تن اعلام کرد و با اشاره به عرضه محصولات خود در بازار‌های داخلی افزود: شرکت اورامان غرب در صادرات محصولات خود به کشور‌های همجوار حضوری فعال و مستمر دارد.

مدیر عامل شرکت اورامان غرب میزان صادرات محصولات تولیدی خود به خارج از کشور رابیش از ۶۰ درصد عنوان کرد.

وی با ابراز رضایت از تسهیلات و خدمات ارائه شده از سوی مجموعه گمرکات استان کرمانشاه، این حجم از صادرات محصولات تولیدی خود به خارج از کشور را مرهون تلاش و همراهی مدیریت و کارکنان گمرکات استان کرمانشاه دانست .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.