سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان:

آتش سوزی ۲۷ خودرو در زنجان مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش سوزی ۲۷ خودرو در سه ماهه سال جاری با حضور به موقع آتش‌نشانان در عملیات مختلف مهار شد.

مجید امیرفضلی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: متوسط زمان رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی به محل حادثه در عملیات‌های مختلف چهار دقیقه است.

وی گفت: خوشبختانه همه عملیات‌های آتش‌نشانی به موقع و موفق انجام شده است.

امیرفضلی یکی از طولانی‌ترین عملیات‌های آتش‌نشانان را آتش سوزی جایگاه زباله مهتر زنجان اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانی این محل در حدود ۲۴ ساعت به صورت شبانه‌روزی به طول انجامید و تقریبا همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی درگیر آن بودند.

وی با اشاره به یک حادثه آتش سوزی امروز، گفت: در پی تماس شهروندان مبنی بر آتش‌سوزی یک خودرو در زیر پل ولیعصر زنجان نیرو‌های آتش‌نشانی در عرض سه دقیقه به محل اعزام شدند.

این مسوول با بیان اینکه نیرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی برای اطفای حریق از ایستگاه‌های ۲ و پنج اعزام شدند، افزود: خوشبختانه در کمترین زمان ممکن این آتش خاموش شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه آتش‌سوزی رخ داده مربوط به یک دستگاه خودرو بود که دود زیادی در شهر ایجاد کرد، اضافه کرد: خسارات مربوط به این آتش‌سوزی فقط مالی بود و خسارت جانی در پی نداشت.

برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.