سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان چهارمحال و بختیاری یک کارگاه بزرگ عمرانی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۷۴ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۱ مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان تخصیص پیدا کرده است.

غلامعلی حیدری در نشست شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: سفر رئیس‌جمهور گره‌گشایی‌های خوبی برای این استان محروم داشت و سند توسعه و پیشرفت استان در راستای راهبرد دولت سیزدهم شکل گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای برخی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان در فروردین‌ماه امسال آغاز شد.

وی، چهارمحال و بختیاری را یک کارگاه بزرگ عمرانی دانست و ادامه داد: ۷۴ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۱ مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان تخصیص پیدا کرد.


بیشتر بخوانید


حیدری، وحدت، همدلی و وفاق بین مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف را باعث سرعت‌بخشی به روند توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار داشت: مقرر شد در تیرماه ۱۴۰۲ مرحله دوم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یابد.

وی با اشاره به سفر‌های مستمر مسئولان ملی به چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی میدانی و رفع مشکلات این استان از مهم‌ترین دستاورد‌های سفر وزرا و روسای سازمان‌های ملی به بام ایران است.

حیدری تاکید کرد: برای برون‌رفت از مشکلات کنونی اقتصادی چهارمحال و بختیاری در قالب کارگروه علمی و خردجمعی باید معایب را رصد و مشکلات و موانعی اقتصادی موجود را شناسایی و برای رفع آن تلاش کرد.

وی افزود: توسعه زنجیره‌های ارزش، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، توسعه صادرات، ظرفیت‌سازی برای ارتقای درآمد سرانه، تامین آب پایدار برای طرح‌های سرمایه‌گذاری، بهبود وضعیت معیشت و تولید، توزیع عادلانه ثروت، افزایش سرمایه‌گذاری با بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، رصد و پایش مستمر پرداخت تسهیلات تکلیفی برای ایجاد اشتغال و تامین مالی طرح‌ها و واحد‌های سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری، بهبود محیط کسب و کار و ارتقای شاخص‌های این محیط از راهبرد‌ها محور‌های اساسی چهارمحال و بختیاری در حوزه اقتصادی و اشتغال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.