سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۰ هزار فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی در مدارس کشور

۲۰ هزار فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی کشور در کنار دانش آموزان در سال تحصیلی جدید به فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در مجمع همفکری علوی وفاطمی در مرکز تحقیقات معلمان اصفهان در جمع دانش آموزان بسیجی گفت: این تعداد فرمانده با شرکت در اردو‌های یاوران ولایت در ایام تابستان به مدت سه روز دوره‌های معرفتی، تشکیلاتی و مهارتی را سپری می‌کنند و با آمادگی کامل سال تحصیلی جدید از مهرماه در مدارس به فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی می‌پردازند.


سردار مجتبی باستان افزود: همچنین دوره‌های توانمندسازی برای اعضا وعناصراین سازمان در تابستان برگزار می‌شود تا ۲۰ هزار دانش آموز بسیجی مهارت کسب کنند تا در مدارس برنامه‌های فرهنگی واجتماعی اجرا کنند.


او گفت: اجرای طرح همکلاسی مهربان ۴ از ۲۰ تیر تا پایان شهریور ازدیگر فعالیت‌های سازمان بسیج دانش آموزی در کشور است که در این طرح دانش آموزان بسیجی قرار است در تمام استان‌ها حدود ۵۰۰ هزار نوشت افزار و بسته‌های کمک آموزشی تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع کنند.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور افزود: ما اعتقاد داریم تمام دانش آموزان کشور بسیجی هستند و همه ۱۶ میلیون دانش آموزان ایران اسلامی بسیجی هستند.


سردار باستان، تعداد دانش آموزان شهید کشور ۳۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: الگوسازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان از مهمترین وظایف سازمان بسیج دانش آموزی است.


او بازدید از مناطق عملیاتی غرب وشمال غرب و یادمان شهدای این مناطق را از اردوی راهیان نور با اعزام ۲۰ هزار دانش آموز را از دیگر برنامه‌های تابستانه این سازمان درکشور بیان کرد و افزود: همچنین تابستان ۱۴۰۲ اردو‌های جهادی با شرکت حدود ۱۵۰ گروه جهادی شامل ۱۵۰۰ جهادگر از پنجم تیرماه برای کمک رسانی به مردم شهرستان خوی اعزام می‌شوند و در دیگر استان‌ها هم این برنامه اجرا می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.