سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر‌های خوب مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور برای پلی کلینیک بافق

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از تأمین تجهیزات پزشکی و جذب پزشک متخصص برای پلی کلینیک شهرستان بافق خبر داد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در حاشیه بازدید از پلی کلینیک تأمین اجتماعی شهرستان بافق گفت: باهدف تقویت زیرساخت‌های موجود و ارائه خدمات بیشتر در این مکان، مسئولان استانی پزشک متخصص برای پلی کلینیک تأمین اجتماعی بافق جذب کنند. 

او افزود: مجوز استخدام برای جذب پزشکان متخصص و همینطور دندانپزشک مورد نیاز این پلی کلینیک توسط ما داده می‌شود. 

میرهاشم موسوی ادامه داد: در بررسی‌هایی که انجام شد، بخشی از تجهیزات مورد نیاز این درمانگاه باید تقویت شود که مصوب شد یک دستگاه هورمونی تخصصی برای آزمایشگاه این مجموعه و یک دستگاه یونیت دندانپزشکی خریداری شود. 

موسوی تصریح کرد: باهدف تقویت زیرساخت‌های موجود و ارائه خدمات بیشتر در این مکان، قرار شد مسئولان استانی تلاش کنند هر اندازه پزشک متخصص را بتوانند برای این مجموعه جذب کنند، مجوز استخدام برای جذب پزشکان متخصص و همینطور دندانپزشک مورد نیاز این پلی کلینیک داده می‌شود. 

 او بیان کرد: سرمایه گذاری در مجموعه معدنی هم یکی از موضوعاتی بود که در بازدید از پیت معدنی چغارت مورد توجه قرار گرفت و نظر ما در این زمینه مثبت است. 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: بررسی‌های فنی، کارشناسی و اقتصادی و توجیه اقتصادی افزایش سرمایه باید انجام و در یک جلسه تخصصی برای این افزایش سرمایه برای توسعه بیشتر و استفاده از ظرفیت بیشتر این موضوع در منطقه، تصمیم نهایی گرفته شود.

موسوی در سفر خود به بافق از پیت معدنی چغارت، اداره تامین اجتماعی و پلی کلینیک تأمین اجتماعی شهرستان بافق بازدید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.