سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مرحله اول عملیاتی شدن تسهیلات تولید صورت می‌گیرد؛

اختصاص ۱۴۸ میلیارد تومان به خراسان جنوبی

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: در مرحله اول عملیاتی شدن تسهیلات تولید در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۱۴۸ میلیارد تومان به استان اختصاص می‌یابد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به آغاز فرآیند عملیاتی شدن تسهیلات تولید در قالب تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ گفت: سهم خراسان جنوبی از این تسهیلات ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که در مرحله اول ۱۴۸ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

او افزود: دستگاه‌های مختلف باید اولویت خود را طرح‌های اولویت دار اقتصادی که به موضوعاتی همچون دانش بنیان و صادرات محور توجه کرده اند معرفی کنند.

اشرفی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها همچون جهاد کشاورزی در صدور برخی مجوز‌ها ادامه داد: با وجود صراحت قانون برخی دستگاه‌ها، با استناد به آیین نامه‌های داخلی خود در صدور مجوز‌ها با چالش مواجه می شوند که از این پس موظفند ملاک صدور مجوز  قانون هیئت مقررات زدایی و صدور مجوز‌ها و تسهیل در کسب و کار باشد.

در این جلسه ۷ واحد تولیدی مشکلات خود را که بیشتر در حوزه تسهیلات و استمهال بدهی‌های بانکی بود را مطرح کردند که دستورات لازم برای رفع آن‌ها صادر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.