سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۸۲ محکوم مالی و جرائم غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۸ میلیارد تومان برای آزادی این تعداد زندانی پرداخت شد.

بیژنی گفت: با گذشت شکات ۷۲ درصد این مبلغ مورد تخفیف قرار گرفت و شکات ما اکنون از بزرگترین خیرین در این حوزه به شمار می‌روند.
 
مدیرکل زندان‌های این استان افزود: اکنون در زندان‌های استان ۲۷۲ محکوم صرفاً مالی وجود دارد که در زندان هستند و با کمک خیرین و گذشت شکات باید زمینه آزادی آن‌ها را فراهم کنیم.
 
مدیر کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سیاست‌های این سازمان کاهش کیفری زندانیان است در تلاش هستیم که افرادی که حسن اخلاق دارند رضایت شاکی را فراهم کرده و آن‌ها را مشمول پابند الکترونیکی کنیم .
 
وی گفت: در کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون ۸۶ درصد رسیدگی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود در اتاقک زندان با بهترین کیفیت صدا و تصویر با دادگاه ارتباط برقرار می‌کنند و در کنار صرفه جویی حقوق شهروندی نیز مد نظر قرار می‌گیرد و مجموعا در سال گذشته ۴۲۵۳ دادرسی الکترونیک در زندان‌های استان انجام شد.
 
بیژنی افزود: همچنین در سال گذشته با مساعدت قوه قضاییه و لطف مقام معظم رهبری و عفوی که صادر شد در استان ۴۸۱ محکوم مشمول عفو شدند.
 
وی بیان کرد: در سال گذشته قریب به ۱۷۰۰ مورد مرخصی زندانیان واجد شرایط در استان صادر و ۳۸۵ زندانی با اخذ رضایت از شکات پرونده آن‌ها مختومه شد.
 
مدیرکل زندان‌های استان گفت: پارسال قریب به ۶۰۰ نفر خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند این افراد مثل سایر خانوار‌ها از امکانات مستمری و رفاهیات نهاد‌های حمایتی بهره‌مند می‌شوند.
 
وی همچنین به کمک معیشتی به زندانیان اشاره کرد و گفت: پارسال ۲۹۱۰ بسته معیشتی با مشارکت سپاه و ستاد اجرایی به خانواده‌های زندانیان اهدا شد همچنین به ۱۱۱ نفر زندانی آزاد شده نیز تسهیلات اشتغال ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.