سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان منازل در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان منازل با ۱۸ فقره سرقت در اهواز خبر داد و گفت: ۳ مالخر پرونده نیز توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سرهنگ حجت اله سفید پوست گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان اهواز، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او می‌گوید: متهمان با استفاده از خودرو‌های پژو پارس و ۲۰۶ با پلاک‌های سرقتی در صحنه‌های سرقت حاضر می‌شدند، متهمان پس از دیدزنی و مشاهده خروج صاحبان منزل در یک فرصت مناسب با شیوه‌های خاص، اموال با ارزش از قبیل: طلا، جواهرات، تلویزیون و.. را سرقت می‌کردند و متواری می‌شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات پیچیده و هوشمندانه هویت و محل اختفاء اعضای باند ۵ نفره سارقان را در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم و ضربتی آنان را دستگیر کردند.

به گفته او متهمان پس از مواجه با مالباختگان و مستندات مستدل پلیس به ۱۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ سفید پوست گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی مخفیگاه ۳ مالخر این باند را شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه آ‌نها تعدادی لوازم خانگی سرقتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان می‌گوید: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.