سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ثبت نشانی جدید در سامانه ثبت احوال

معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که نشانی آن‌ها تغییر کرده هر چه سریعتر به سامانه نشانی مراجعه و مشخصات جدید خود را ثبت کنند .

 معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف ثبت احوال تحقق یک سازمان هوشمند و ارائه خدمات غیرحضوری ساده و در دسترس به مردم است.

کارگر افزود :در این زمینه اقداماتی از جمله راه اندازی سامانه سهیم است که در آن علاوه بر اطلاعات سببی و نسبی و خانواده افراد در آن گذاشته شده است و خدمات ثبت احوال در آن ایجاد شده است.

وی اضافه کرد : مردم با مراجعه به این سامانه به آدرس sahim.sabteahval.ir می‌توانند خدمات غیرحضوری دریافت کنند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور بیان داشت :سازمان ثبت احوال در کشور به ۲۰۰ دستگاه دولتی خدمات ارائه می‌دهد.

کارگر گفت: تلاش می‌کنیم همه خدمات غیر حضوری برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هم فراهم شود.

وی به خدمات پایگاه نشانی هم اشاره کرد و گفت: طبق قانون نشانی افراد در پایگاه نشانی سازمان ثبت احوال نگهداری می‌شود و همه دستگاه‌ها موظفند آخرین استعلام نشانی افراد را برای ارائه خدمات از سازمان ثبت احول استعلام و دریافت کنند.

رئیس سازمان ثبت احوال اضافه کرد: افرادی که نشانی آن‌ها تغییر کرده هر چه سریعتر به سامانه نشانی مراجعه و نشانی جدید خود را ثبت کنند زیرا خدمات دولتی بر اساس نشانی آن‌ها انجام می‌شود.

کارگر افزود: در دو سال گذشته حدود ده میلیون کارت ملی صادر و تحویل متقاضیان شد و کارت‌های ملی تاریخ گذشته تا پایان سال ۱۴۰۵ اعتبار آن‌ها را تمدید کردیم

گفتنی است در پایان این جلسه پرهیزگاران به عنوان مدیرکل ثبت احوال استان انتخاب و از خدمات صادقی تقدیر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.