سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره کوچ عاشقان در بام ایران

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دومین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد با عنوان کوچ عاشقان برگزار شد.

سردار علی افضلی در این یادواره اظهار داشت: نماز جماعت، فعالیت غرفه ها، سرود‌های معنادار، دکلمه ها، خاطرات و روایتگری این‌ها همه این نوید و بشارت را به شما می‌دهد که هیچ کسی از این مجلس دست خالی بیرون نمی‌رود.

وی افزود: شهید نامی از اسما و نام‌های الهی است. شهید به چنان جایگاهی می‌رسد که خدا از اسما خودش برای شهید انتخاب می‌کند.

سردار افضلی اضافه کرد: مقام شهید بسیار بالاست، هرگاه به واژه شهید و شهادت می‌رسیم یکی از یالَیتَنی‌های من و شما‌ها خطابش به شهداست و می‌گوییم‌ای کاش ما هم با شما‌ها بودیم.


بیشتر بخوانید


وی گفت: شهدا می‌توانند تا چهل نفر یا چهل گروه را شفاعت کنند؛ وقتی در مسیر اهداف و آرمان‌های شهدا قدم برداریم، قطعا مورد شفاعت آن‌ها قرار می‌گیریم، همانطور که در فایل صوتی شهید سجاد مرادی موجود است و ایشان فرمودند که هرکس یک شبانه روز برای من نماز قضا بخواند من هم قول می‌دهم که او را در آن دنیا شفاعت کنم.

سردار افضلی ادامه داد: در وصیت نامه هر شهیدی سه تا چهار بار توصیه شده به تبعیت از اولی الامر و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه و چیزی که امروز جامعه و من و شما‌ها به آن نیاز داریم، انس با قرآن و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) است و این آخرین وصیت نبی مکرم اسلام در حدیت ثقلین بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.