سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهیای بیش از ۵۰ فرصت سرمایه گذاری در شهرکرد

مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از عرصه‌های در اختیار خود بیش از ۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در شهرکرد مهیا شد.

امین اسدی در نشست سرمایه‌گذاری شهرداری شهرکرد اظهار داشت: در راستای شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از عرصه‌های در اختیار خود، همچنین توسعه درآمد‌های پایدار و کاهش وابستگی به درآمد‌های جاری، عوارض و کمیسیون ماده ۱۰۰، بیش از ۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در شهرکرد مهیا شد.

وی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری، تفریحی، ورزشی، فضای سبز و مسکن است، افزود: این پروژه‌ها شامل هایپر مارکت، هایپر کالا، مسکن ارزان‌قیمت، هتل، شهربازی سرپوشیده و روباز، استخر، جایگاه سوخت، گردشگری و بوم‌گردی، بازار میوه و تره‌بار، پارکینگ طبقاتی، تالار و رستوران آرامستان و کافی‌شاپ است.


بیشتر بخوانید


اسدی اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار علاوه بر توسعه درآمد‌ها و ایجاد درآمد پایدار می‌تواند منجر به افزایش سرانه‌های ورزشی، بهبود فضای سبز و رونق گردشگری شود.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌تواند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره فرصت‌های سرمایه‌گذاری به دفتر مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.