سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه هفته قوه قضائیه، قبور شهدا در زرند عطر افشانی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، قبور شهدای شهرستان زرند، امروز با حضور مسئولان غبار روبی و عطر افشانی شد.

در آستانه فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، قبور شهدای شهرستان زرند با حضور خانواده شهدا، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری زرند و دیگر مسئولان شهرستان زرند غبارروبی و عطر افشانی شد.

ابوالفضل فرح بخش، رئیس دستگاه قضای شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به آرمان‌های شهدا و وظایفی که بر دوش  افراد نهاده اند اشاره کرد و گفت: همه ما باید مواظب باشیم از آرمان‌های شهدا و راه انقلاب منحرف نشویم.  

او با اشاره به اینکه امروز توفیق حاصل شد تا قضات، کارکنان دادگستری زرند و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در این شهرستان از نزدیک ضمن اعلام بیعت دوباره با شهدا با آرمان‌های رفیع امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید میثاق کنند، به  موفقیت‌های مجموعه دادگستری و دادسرا پرداخت.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند  نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، بر تداوم راه شهدا و امام شهدای انقلاب تاکید کرد و گفت: همه مسئولان در بخش‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولیت سنگینی برعهده دارند و آن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان امانتی است که شهدا به ما سپرده اند.

در این مراسم شرکت کنندگان پس از قرائت زیارت عاشورا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش با گلباران قبور شهدا و قرائت فاتحه، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

از یکم تا هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.