سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه عکس مبارزه با مصرف مواد مخدر در مهاباد دایر شد

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر روز چهارشنبه نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع مصرف مواد مخدر و اعتیاد در میدان «منگوران» شهر مهاباد با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم کار خود را آغاز کرد.

 نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع مصرف مواد مخدر و اعتیاد یک روزه که در میدان «منگوران» مهاباد برپا شده بیش از ۱۰۰ عکس و پوستر در زمینه فرهنگ سازی برای مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

رییس اداره بهزیستی مهاباد در حاشیه این نمایشگاه گفت: برپایی این نمایشگاه یکی از مصوبات کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوده و به منظور آشنایی بیشتر مردم با آثار و عواقب سوء مصرف مواد مخدر و راه های درمان اعتیاد دایر شده است.

کریم محمد اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شهرداری و انجمن های غیردولتی این شهرستان برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با استقبال خوب شهروندان مهابادی و بویژه جوانان روبه رو شده است، ادامه داد: نمایش تئاتر خیابانی با موضوع مبارزه با مواد مخدر با حضور هنرمندان در همین مکان برگزار خواهد شد.

محمدی یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه برشورهایی در زمینه آثار سوء مصرف مواد مخدر در بین بازدیدکنندگان توزیع و کتاب هایی نیز در همین زمینه عرضه شد.

وی تاکید کرد: مبارزه فراگیر و اطلاع‌رسانی به موقع یکی از راهکارهای ضروری برای رویارویی با این معضل اجتماعی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.