سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوه قضاییه امروز ملجا مظلومان و ستمدیدگان است

معاون اول قوه قضائیه، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه در پیامی از تلاش و مجاهدت شبانه روزی قضات و کارکنان اداری دستگاه قضا تجلیل کرد و گفت: عدلیه امروز مامن مظلومان و ستمدیدگان است.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضائیه، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه در پیامی از تلاش و مجاهدت شبانه روزی قضات و کارکنان اداری دستگاه قضا تجلیل کرد.

متن پیام معاون اول قوه قضائیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن هفته قوه قضائیه فرصتی مبارک برای قدر شناسی از خدمات خالصانه قضات و کارکنان دستگاه قضائی در تمام سطوح است.

دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران یادگار گرانسنگ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ثمره تجارب و اخلاص تمامی مدیران پر تلاش، قضات شریف و کارکنان خدومی است که در بیش از چهار دهه گذشته در اجرای عدالت و احقاق حق بر مبنای احکام نورانی اسلام عزیز و زیر سایه ولایت، نقش تاریخی خود را به خوبی ایفا کرده اند و در پرتو این تلاش‌ها و تجارب ارزنده، عدلیه امروز مامن و ملجا مظلومان و ستمدیدگان است.

تردیدی وجود ندارد که سرمایه اصلی دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران همکاران محترم قضائی و اداری هستند که با وجود همه کمبودها، خالصانه و با اعتقاد راسخ به الطاف الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شبانه روزی جهاد می‌کنند و در مسیر اجرای عدالت و استقرار احکام اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام بر می‌دارند و بر همه مسؤولان قوه قضائیه است که قدردان آنان باشند.

ینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت معمار کبیر دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران و شهدای عزیز هفتم تیر و ادای احترام به شهدای قوه قضائیه، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به کلیه همکاران شریف قضائی و اداری و خانواده‌های آنان تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آنان توفیق روز افزون مسالت دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین باقری
۱۹:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۲
باسلام _ سه سال پیش پدرمان فوت کرده فقط پول وکیل_پول کارشناس- پول نصب اطلاعیه مزایده - برای هرابلاغیه چند ماه انتظاربی نتیجه - من متوجه نمیشم مگر کارشما مثل بقیه مراحل اداری نیست امروزکارشناس روی ملک قیمت میزاره ۴ ماه دیگهمیره برای مزایده با این تورم سرسام اور اخه انصاف شما کجا رفته به کارمردم زودتر رسیدگی کنید از نظام اسلامی بیشترتوقع داریم