سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک ۸۱۵ برنامه در قالب کنگره ملی شهدای کرمانشاه

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه در سال ۱۴۰۳، گفت : ۸۱۵ برنامه در قالب کنگره ملی شهدای کرمانشاه تدارک دیده شده است.

مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در نخستین نشست سیاستگذاری و کمیته‌های برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه که صبح چهارشنبه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت : برنامه‌ریزی و پیگیری کار‌های کنگره ملی شهدای کرمانشاه مدتی است در شهرستان‌ها و مرکز استان در حال انجام است.

وی افزود: در برنامه‌ریزی انجام گرفته به دنبال کیفی سازی و هدفمند برگزار شدن کنگره بوده و هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به برگزاری ۲۰ جلسه سه ساعته در خصوص تدوین برنامه‌های این کنگره ملی با حضور نخبگان و کارشناسان تخصصی، تصریح کرد: ۸۱۵ برنامه در قالب ۴۹۳ برنامه استانی و ۳۲۲ برنامه شهرستانی برای برگزاری این کنگره ملی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برنامه‌های تدوین شده تشریح نقش دفاع مقدس برای نسل چهارم انقلاب است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای المان بومی متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان سازی فرهنگ شهادت از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای برگزاری این کنگره ملی به میزبانی کرمانشاه است.

وی به ساخت مصلی کرمانشاه در زمینی به مساحت ۷ هکتار و زیربنای ۷ هزار مترمربع با قابلیت توسعه، یادآور شد: زیرساخت مناسب برای این کنگره ملی در حال آماده سازی است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.