سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوم تیرماه؛

جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی در ملایر برگزار می‌شود

مدیر داخلی مجمع خیرین سلامت ملایر از برگزاری چهارمین جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی در ۲ تیرماه در محل پارکینگ پارک سیفیه این شهرستان خبر داد.

حسین دشتی با بیان اینکه در این جشنواره ۲۵ غرفه متنوع مربوط به غذا‌های محلی و سنتی، انواع آش‌ها به همت بخش خواهران مجمع خیرین و همچنین سایر مردم نوع دوست ملایر برپا می‌شود، گفت: امسال تنوع غذایی بیشتری داریم و کیفیت و کمیت غذا‌ها بهتر است.

او با تأکید بر اینکه واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان ملایر روی نحوه پخت و عرضه غذا‌ها نظارت دقیق دارد، گفت: از یک ماه پیش برای برگزاری این جشنواره هماهنگی لازم صورت گرفته و مقدمات کار فراهم و مجوزات لازم دریافت شده است.

مدیر داخلی مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه چهارمین جشنواره غذای مجمع خیرین سلامت به نفع بیماران سرطانی و سخت درمان کاملاً یک جشنواره مردمی و خودجوش است، گفت: امسال کیسه‌های ویژه نان دوخته و تهیه شده است که در جشنواره برای نخستین بار به فروش می‌رسد.

دشتی گفت: غرفه‌داران هیچ گونه سود شخصی نمی‌برند و به دنبال انجام یک کار خیر و جمع آوری کمک مالی برای درمان بیماران نیازمند هستند همچنین کلیه موازین بهداشتی در غرفه‌های ارائه دهنده غذا و رعایت می‌شود.

او با تأکید بر اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ماست، گفت: مجمع خیرین سلامت ملایر ۱۱ سال پیش کار خود را آغاز کرد و در این مسیر گام‌های مثبت بسیار زیادی برداشته شده است.

دکتر عباس آذر همایون با اشاره به اینکه از رنج مردم، رنج می‌بریم، افزود: کسانی که برای کار خیر راهنمایی و تبلیغ می‌کنند، به طور قطع در انجام کار خیر هم سهیم هستند.

او گفت: مجمع خیرین سلامت، یک نهاد مردمی و غیردولتی است که با هدف شناسایی و رفع نیاز‌ها و کمبود‌های حوزه بهداشت و درمان، کمک به بیماران نیازمند، توزیع سبد کالا و تقبل هزینه رفت و آمد برای بیماران سخت درمان، تأمین هزینه دارو درمان برای این بیماران و بازسازی پروژه‌های بهداشتی و درمانی و تأمین تجهیزات پزشکی شکل گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.