سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق حرفه ای در شهر دیباج دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای در دیباج دامغان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با بیان اینکه سارق حرفه‌ای در دیباج دامغان دستگیر شد، ابراز کرد: این فرد در گشت زنی بامدادی پلیس منطقه دیباج در یک وانت بار شناسایی و مأموران انتظامی اقدام به تعقیب خودروی وی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این فرد به محض دیدن پلیس‌ها فرار می‌کند، ابراز کرد: تعقیب و گریز تا جایی ادامه پیدا می‌کند که این سارق خودروی خود را رها و به کوهستان متواری می‌شود اما با تلاش مأموران انتظامی دیباج دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اعتراف سارق به ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: برای وی پرونده تشکیل شده و همراه مستندات به دادسرا ارجاع شده است تا شاکیان و مال باختگان به مرور آمده و مسیر قضائی پرونده را شکل دهند.

موقوفه‌ای همچنین گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود حتماً خانه باغ‌ها و اماکنی که با مقصد زمانی زیاد در آن حضور می‌یابند را به تجهیزات هوشمند مانند دزدگیر، دوربین مدار بسته و حفاظ‌های مناسب مجهز کنند

وی همچنین از دستگیری سارق سیم و کابل ساختمان‌های نیمه کاره در سمنان نیز خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر شهر سمنان حین گشت زنی به یکی از سارقان سابقه دار مظنون و در بازرسی وسایل همراه وی ۱۰۰ متر سیم و کابل برق کشف می‌کنند که این فرد هم اکنون در دادسرا حضور دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.