سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایزنی برای احداث پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری در حوزه سلامت

از سوی ناظرین معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای احداث پارک علم و فناوری و مرکز نواوری در حوزه سلامت بررسی شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: به دنبال سفر وزیر بهداشت به استان چهارمحال و بختیاری و پیرو درخواست دانشگاه برای احداث پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری در حوزه سلامت، ناظرین معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی کشور برای بررسی زیرساخت‌های و ظرفیت‌های موجود از این دانشگاه بازدید کردند.

دکتر الهام رئیسی افزود: احداث این مراکز با بررسی پتانسیل‌های موجود، واحد‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مستقر و فروش به ازای محصولات تولیدی پس از طرح در کمیته فنی تصویب خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس ارزشیابی صورت گرفته در سال ۱۴۰۰، اقدامات و فعالیت‌های حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بویژه در ایجاد هسته‌های فناور، محصولات و فروش تولیدات شرکت‌های نوپا و دانش بنیان از سوی وزارت بهداشت مطلوب و مورد تایید اعلام شد.

به گفته وی: مراکز نوآوری و پارک علم و فناوری در حوزه سلامت با رویکرد اشتغال زایی و خلق ثروت برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان که از نوپابودن خارج و به بلوغ رسیده اند احداث می‌شوند.


بیشتر بخوانید


شایان ذکر است: دکتر شهناز سیدی رئیس گروه برنامه ریزی و سیاست گذاری دفتر توسعه فناوری سلامت و دکتر اعظم صابری کارشناس پارک‌های علم و فناوری به عنوان ناظرین معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی کشور پس از بررسی فعالیت‌های فناورانه دانشگاه با حضور دکتر پیرعلی رئیس پارک علوم فناوری چهارمحال و بختیاری، از مرکز رشد و محل راه اندازی مرکز نوآوری علوم پزشکی شهرکرد دیدن کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.