سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تعداد نازل‌های غیرفعال جایگاه‌های سوخت در خوزستان

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: تعداد نازل‌های غیر فعال جایگاه‌های سوخت استان به ۳۰ درصد کاهش یافته است.

ابراهیم الباجی رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان درخصوص تعداد نازل‌های غیرفعال جایگاه‌های سوخت در خوزستان گفت: با انجام تعمیرات در جایگاه‌ها تعداد نازل‌های غیرفعال استان از ۵۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

او شرایط آب و هوایی و دمایی خوزستان را دلیل خرابی زیاد قطعه‌های سامانه هوشمند نازل‌ها عنوان کرد و افزود: این مسائل باعث می‌شود تا تعداد نازل‌های غیر فعال جایگاه‌های سوخت افزایش یابند.

 رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان در خصوص آخرین وضعیت توزیع سوخت یورو ۴ در کلانشهر اهواز می‌گوید: در حال حاضر مشکلی در تامین این نوع بنزین وجود ندارد و روزانه حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در توزیع می‌شود که نیاز مصرفی کلانشهر را تامین می‌کند.

آقای الباجی با بیان اینکه بنزین یورو ۴ در دیگر شهرستان‌های استان توزیع نمی‌شود و فقط بنزین معمولی درحال توزیع است، گفت: میزان توزیع بنزین سوپر بسیار کم و محدود است، بطوریکه روزانه حدود ۳۰ هزار لیتر، آن هم فقط در کلانشهر اهواز توزیع می‌شود.

به گفته او، در حوزه عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز و آبادان حدود ۳ هزار و ۱۰۰ جایگاه سوخت وجود دارد که در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از آن‌ها از مدار خارج هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.