سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یاد شهید چند وجهی در ساوه

مراسم‌های گرامیداشت سالگرد شهادت شهید چمران در شهرستان ساوه برگزار می‌شود.

فرماندار ساوه در جلسۀ هماهنگی برگزاری مراسم شهید چمران در فرمانداری این شهرستان گفت: دو برنامه‌ی مجزا در سالروز شهادت شهید چمران شامل نشست تخصصی بررسی ابعاد شخصیتی شهید مصطفی چمران، روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار خواهد شد.
الیاسی عنوان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سعیدی مسئول عقیدتی سیاسی دفتر رهبر معظم انقلاب و میهمانانی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جنبش امل لبنان برگزار خواهد شد.
او افزود: مراسم بزرگداشتی اول تیر ماه نیز در زادگاه پدری این عارف نستوه و بنیانگذار جبهه مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم، در حسینه‌ی روستای چمران از توابع شهر غرق آباد ساوه برگزار خواهد شد.
سخنران این برنامه سردار رستگار پناه فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سیدالشهدا و جانشین مرکز مطالعات و امنیت پایدار ستاد کل مسلح است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جانباز
۲۳:۳۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
کدام جنگ را به خاطر دارید که وزیر جنگ ان کشور دوشا دوش رزمندگان در خط مقدم به دشمن یورش برده و فرمانده عملیات در جلو رزمندگان باشد و رهبری حمله را به عهده داشته باشد و سرانجام در جبهه سوسنگرد جان به جان آفرین تقدیم کردو تا آخرین قطره خون جانانه از ایران دفاع کرد روحش شاد و نامش همیشه گرامی